Kundasang

Kundasang

Sabtu, 26 September 2015

Bawa anak-anak berkubang di Kubang Gajah Mini Water park Temerloh.

Assalamualaikum.Cuti sekolah bulan sembilan.Kami sekeluarga menemani Ayah saya berurusan di Maran,kampung sebelah ayah saya.Selesai urusan pejabat,pegilah jenguk2 area saya dan adik beradik membesar ketika dulu. Lepas tu kami bergerak ke Temerloh dengan perut yang berkeroncong. Hajat mesti ditunaikan.Kalau di Temerloh tarikanya ialah Patin Tempoyak apa lagi? Jom!
Ada label ya Patin biasa dengan Patin buah.

Udang galah pun ada.

Nasi wife saya.Saya punya tak sempat snap.Lapoooooor....

Ini kedainya.Harga berpatutan kami ambil nasi 5,ulam dan sayur,patin dua ketul,keli goreng,ayam goreng.rm43 je siap air.




Sebelah petangnya kami ke Mini Water park Kubang Gajah. Dalam bandar Temerloh je.



Ada beberapa kolam dan berbagai jenis permainan air. 

Anak bungsu saya melekat dekat paddle boat dari awal sampai akhir.

Cuaca tak berapa mengizinkan.530 petang kami balik nak ribut dah tu.

Papan tanda.Harga dewasa rm10,kanak-kanaak rm8,kalau nak jaga anak sahaja rm1. Nak bawa bekal pun boleh.Agak prihatin peraturan ini.

Kami pulang dengan senang hati. Syukur.Ada rezeki kami datang lagi.k

Tiada ulasan:

Catat Ulasan